Ne Zarbice, Pas 63 Vjetesh!


Refik Hasani ia dorëzon Mirënjohjen veteranit të arsimit z.Tahir Z.Berisha

Takimet e Pesta tradicionale të Vendlindjes "Malësia e Bujanocit 2009" të mbajtura më datën 26.07.2009, në oborrin e shkollës fillore "Skënderbeu" në Zarbicë

Më 26 korrik 2009, në Zarbicë, fshati më i madh i Malësise së Bujanocit, për herë të pestë u mbajtën Takimet e Vendlindjes "Malësia e Bujanocit 2009". Në tubim morën pjesë banorët nga fshatrat e Malësisë së Bujanocit si Zarbicë, Suharrën, Novosdellë, Priboc, Ramabuqë, Qarr, Muhoc, Xherxhec si dhe ish banorët e kësaj ane por që tanimë jetojnë në fshatrat e rrethinës së Komunës së Gjilanit, Kamenicës, Prishtinës, Fushë Kosovës, Ferizajit, Kumanovës ose që janë me punë të përkohshme në botën e jashtme, si në Evropë, Amerikë etj.

Kjo është një ditë madhështore ku së paku një herë në vit, banorët kanë rastin që të ç'mallen me njëri tjetrin, të rikujtojnë ditët e rinisë nga bankat shkollore, të rrëfëhen për mallin ndaj vendlindjes, për fushat e Kitkës, Kolishtës, Gurit të Zi, Ledinat, Qistelinën, Fushën e Gatë, Lepodërvën, për peripecitë e tyre në Malësi etj.

Në takim folën: Selami Bajrami, kryetar i Bashkësisë Lokale të Zarbicës ( ende jeton në fshatin Suharrën, në mahallën Tahiraj); Refik Hasani, iniciator dhe publicist nga Malësia e Bujanocit i cili jeton dhe vepron në Gjilan; Tahir Z.Berisha, veteran i arsimit nga Vërbani i Vitisë; Prof.Rexhep Abazi, kryetar i Lëvizjes Demokratike për Integrim me seli në Medvegjë dhe Këshilltar Komunal në K.K. të Medvegjës, Eshref Shabani, nip i dëshmorit të kombit Sylë Zarbica; Sevdail Hyseni, ish-kryetar i Ansamblesë Komunale të Bujanocit, momentalisht drejtor i Radio Televizionit "Bujanoci" dhe Imami i Xhamisë në Zarbicë, Mefail Ramadani nga Novosella.

Me këtë rast, Refik Hasani, në emër të Lëvizjes për Kthim dhe Integrim "Guri i Zi" dhe banorëve të kësaj Malësie, e nderoi veteranin e arsimit z.Tahir Z.Berisha me një Mirënjohje për kontributin e dhëne në arsimimin e popullatës së kësaj treve në vitet 1945/46 kur ai hapi shkollën e parë shqipe në Zarbicë. Pas 63 vjetësh, ish mësuesi arriti prapë të vizitoj objektin e Mejtepit ku dikur ai ua kishte mësuar nxënësve shkrimin dhe leximin shqip dhe më pastaj vizitoi edhe shkollën e re. Veterani u interesua për jetën në këtë anë dhe u ngazëllua kur pa në mure të objektit të Bibliotekës pllakën përkujtimore kushtuar të të rënëve të gjithë kohërave dhe atyre që kanë kontribuar për lirinë dhe mbajtjen gjallë të Malësisë së Bujanocit.

Takimet e Vendlindjes u pasuruan me pika të zgjedhura të këngëve dhe valleve shqiptare të interpretuara nga shoqëritë kulturo – artistike nga Bujanoci dhe Gjilani. /refik hasani/levizja për kthim dhe integrim "guri i zi"/

FOTO ALBUMI
Më poshtë mund të shihni foto nga manifestimi.
Për të parë albumin, ju duhet FLASH PLAYER


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Letër falënderimi nga Refik Hasani

NA NDEROVE NE DHE TËRË MALËSINE E BUJANOCIT, URIME 81 VJETORIN E LINDJES, JETË TË GJATË SA MALET !

I nderuari Veteran i Arsimit, z.Berisha,

Në emër të Këshillit Organizativ të Takimeve të Vendlindjes "Malësia e Bujanocit 2009" dhe në emër të Lëvizjes për Kthim dhe Integrim "Guri i Zi", Ju falënderojmë që, edhe pse në moshë, na keni nderuar me pjesëmarrjen Tuaj në tubimin e Takimeve më 26 korrik 2009. Prezenca e juaj ishte tepër domethënëse dhe e ka shtuar madhështinë e këtij manifestimi. Fjala e juaj na ngjalli shumë kujtime të mira, na ktheu me kujtime prapa më shumë se një gjysmë shekulli, na kujtoi mundin e të parëve tanë dhe angazhimin tuaj për arsimimin e këtyre banorëve dhe zhdukjen e analfabetizmit.

Kjo tregoi se vërtetë e keni merituar një pritje edhe më madhështore se kjo dhe ne u munduam me mundësitë tona modeste t'Ju ndajm një Mirënjohje, që ishte më së paku që ne bëmë për ju.

Ishit tepër energjik, edhe ne këtë moshë arritët të merrni pjesë, të vizitoni mejtepin (ish-shkollën), pastaj shkollën e re, të shohim nga afër për mbarëvajtjen e procesit edukativo - arsimor në këtë anë. U treguat që keni mbajtur në mend shumë gjëra edhe detaje nga takimet me banorët e Malësisë sonë, që çdo herë i keni shprehur dhe theksuar edhe publikisht përmes shkrimeve dhe publikimeve tuaja dhe krijimeve të shumta .

Shumë i nderuari veteran i arsimit shqip që keni hapur shkollën shqipe në Malësinë e Bujanocit, Ju jemi tepër mirënjohës për jetë e mot! Jo vetëm duke arsimuar fëmijët e kësaj ane, por ju edhe shkruat për mikëpritjen e këtyre banorëve, e mbi të gjitha tash të gjitha këto po i konfirmoni ju vetë me aktivitetin tuaj konkret duke na nderuar me prezencën Tuaj edhe një herë në Zarbicën tonë legjendare.

Dëshmuat se vërtet jeni i lidhur emocionalisht me këtë anë dhe në këtë moshë të pleqërisë treguat pjekuri, sjellje prej pedagogu me të gjitha shtresat si mësues në vitet e pas luftës . E dëshmuat më 2 korrik 1993 kur u djegë shkolla duke ia dhuruar shkollës një pension për rindërtimin e kësaj godine shkollore. Ndërsa në takimin e dytë këtu e promovuat edhe veprën tuaj "Trojet që nuk shuhen", dhe kështu dëshmuat në formën më simbolike se këto troje të hapësirës etnike shqiptare të skjashme nuk do të shuhen.

I nderuari veteran i arsimit shqip, baca Tahir , pjesëmarrja e juaj në tubimin e 26 korrikut 2009 , ishte tëpër e shënuar dhe do të mbetët në kujtesën tonë si një ngjarje me rëndësi për Malësinë tonë. Edhe njëherë më lejoni që në emrin tim personal , të familjes sime, fshatit Zarbicë, Malësisë së Bujanocit dhe Lëvizjes për Kthim dhe Integrim "Guri i Zi" t'ju falënderojmë dhe ju jemi mirënjohës për jetë e mot.

Më lejoni t'Ju urojmë Ditëlindjen e 81-të, duke ju dëshiruar shëndet dhe një pleqëri ashtu si është më së miri dhe jetë të gjatë sa malet. Po ashtu ju dëshirojmë të gjitha të mirat edhe djemëve dhe nipërave tuaj dhe tërë familjes suaj të gjërë shëndet dhe suksese .

Ju shprehim lirisht se nuk mund t'ju dalim hakesh pasi përveq kontributit në arsim, ju poashtu keni afirmuar edhe banorët e Malësisë sonë dhe mikëpritjën e tyre tradicionale shqiptare .

Edhe njëherë ju falënderojmë në emrin tim personal , të fshatit Zarbicë, tërë Malësisë së Bujanocit që na nderuat me pjesëmarrjen Tuaj në tubimin e 26 korrikut 2009.

Zoti ju nderoft juve dhe familjen tuaj!

Me shumë respekt,


nga Refik HASANI
31.07.2009

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

FJALA E TAHIR BERISHES:

Zonja dhe zotërinj qytetarë te nderuar të Zarbicës dhe të Malësisë së Bujanocit.

Ne fillim më lejoni që të falënderohem përzemërsisht për ftesën që më keni bërë për të marr pjesë në "Takimet e Vendlindjes - Zarbica 2009".

Jam shumë i lumtur dhe paksa i emocionuar që përsëri po takohem me popullsinë e kësaj ane pas plot 63 vjetësh, kur në vitin 1946 për herë të parë, ende pa i mbushur plot 18 vjet, e fillova karrierën e mësuesisë, pikërisht në Zarbicë, ku hasa në mikpritje të ngrohtë.

Edhe pse nuk shërbeva shumë kohë këtu (dy vite shkollore) Zarbicën dhe banorët e saj i pata në zemër ... Nxënësit e Zarbicës dhe të rrethinës i patën dyert e hapura edhe në shkollën e mesme Ekonomike ne Gjilan, ku isha drejtor i saj. Ata pranoheshin pa pagesa edhe kur vonoheshin për arsye objektive (rasti z.Musa Limanit dhe një grup tjetër prej rreth 30 kandidatësh etj.)

Zarbicën e vizitova për së dyti herë pas 47 vjetësh (më 2 korrik 1993) kur lexova lajmin e hidhur në gazetën "Bujku" se ishte djegur ndërtesa shkollore e Zarbicës. Menjëherë bëra një apel me shkrim për grumbullimin e ndihmave për ndërtimin ë objektit të ri shkollor dhe premtove pensionin tim njëmujor. Me propozimin dhe autorizimin e këshillit shkollorë të Zarbicës dhe në Prishtinë e formuam një këshill për grumbullimin e ndihmave, në të cilin këshill, përveç meje si kryetar ishin edhe prof. Tefik Geci, Hysen Kadriu, Veli Veliu, Ramiz Fazliu, Tefik Qarri, Shaban Xheladini, dhe dr. Dali Emerllahu. Më 2 korrik e vizituam Zarbicën, ku e dorëzuam shumën simbolike të të hollave. Me atë rast e organizuam edhe një lloj promovimi të veprës sime të parë "Trojet që nuk shuhen".

Kjo e sodit është vizita ime e tretë ku erdha nga Londra, sepse tani momentalisht gjendem atje që nga fillimi i luftës së fundit.Tash në moshën 81 vjeçare, në fund të karrierës, prapë jam i emocionuar, por i lumtur që edhe një herë e pashë Zarbicën, por jo edhe aso personalitete që më patën pritur dhe përkrahur në fillim të karrierës, kur i bëja hapat e parë si xha Kamber Lata, Dynah Hajra, Halil Islami (atëher kryetar i këshillit të vendit),mulla Ajet Shaqiri me vëllain Xhelajlin, mulla Velija, shitës i Koopertivës bujqësore, mulla Shabani, korrier i shkollës, xha Mahmuti e kolegu i tij Hajrizi, korier të këshillit komunal, e shumë të tjerë. Atëherë kam dëgjuar shumë fjalë të mira për merita e Hasan Masuricës, Sylë Zarbicës (që ende gjendej në male) Ilaz Selimin i njohur me nofkën "Doktor Ilazi" etj.

Për punën time në Zarbicë dhe mikpritjen e bujarinë e banorëve të saj ka shkruar, inspektori Krahinor i Arsimit të Kosovës z.Mehmet Gjevori, në një artikull të gjatë me titull "Mësuesi i popullit" që u botua në revistën "Jeta e Re" nr. 1-2 1950.

Për shkollën e Zarbicës, nxënësit e saj dhe popullin mikpritës dhe arsimdashës të kësaj treve kam shkruar edhe unë në veprat e mia, sidomos në Monografine "Emra që nuk harrohen", Prishtinë 1994.

Në fund më lejoni që të falënderohem nga zemra për mirënjohjen që mu nda sot. Më duhet të pranoj se gjatë shërbimit tim shumëvjeçar si mësues, drejtor shkolle, inspektor dhe kryeinspektor i arsimit të Kosovës, kam marrë shumë mirënjohje, medalje e urdhra pune, prej organeve më të ulëta e deri te ato më të larta, por më duhet të pranoj se kjo mirënjohje e fundit është më e dashura dhe më simpatike, sepse më erdhi në fund të karrierës në moshën e shtyrë të pleqërisë.

Ju përshëndes, e ju falënderoj shumë për kujdesin që treguat ndaj meje.

Tahir Z.Berisha
Zarbice, me 26 korrik 2009
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Revista Perspektiva (ballina)

1 comment:

Anonymous said...

Ju lumt ju qe Organizuat takimet e vendlindjes dhe veqenarisht qe u kujtuat dhe ftuat veteranin e arsimit shqipe Tahir BERSISHEN .